האם יוצרים עימי קשר לתיאום מועד בשליחות עד הבית ?

ביום הפצת המשלוח תשלח הודעת SMS המודיעה על הגעתו הצפויה של השליח
השליח יצור קשר טלפוני או באמצעות מסרון כשיהיה בדרך אליכם
אם לא תיהיו בכתובת בעת הגעת השליח, באפשרותכם להנחותו למסור את החבילה לשכן או להניח במקום מוסכם
שינוי כתובת למשלוח תוביל לשינוי מועד ההפצה
לשאלות ובירורים נוספים צרו עמנו קשר
במייל service@wow.co.il או בטופס צור קשר
שעות פעילות המוקד בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-16:00
 
 
 

מתי תגיע אליי ההזמנה?

לאזורים מרוחקים זמן ההפצה עלול להיות ארוך מעל 2 ימים, ונע בין 3-5 ימי הפצה.

לבדיקת אפשרויות משלוח ומחשבון שליחויות לחץ כאן

לפרטים נוספים ובירורים ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדוא”ל service@wow.co.il או בטופס צור קשר

לא קיבלתי את כל המוצרים שהזמנתי – מה עושים?

במידה ולא קיבלת את כל המוצרים שהזמנת, אנא צור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בהקדם האפשרי על מנת שנוכל לאתר את הפריטים החסרים ולשלוח לך אותם במהירות האפשרית

במייל service@wow.co.il

או בטופס צור קשר

 

כיצד ניתן לשנות את הכתובת למשלוח?

כדי לשנות את הכתובת למשלוח עליכם לפנות לשירות הלקוחות שלנו. שלחו לנו דוא”ל: service@wow.co.il
או כתבו בטופס צור קשר

חשוב! אם הזמנתכם יצאה כבר למשלוח לא ניתן לשנות את הכתובת.

בקשה לשינוי כתובת מול השליח תיצור עיכוב של בין 48 עד 72 שעות בקבלת המוצר.

אם מדובר בעלות הפצה שונה, תחויבו או תזוכו בהתאם.
 

האם אפשר לשלוח הזמנות לחו”ל?

בשלב זה המשלוחים הם בארץ בלבד.

מהו זמן האספקה המהיר ביותר?

שיטת המשלוח המהירה ביותר היא באמצעות “שליח עד הבית”

להזנת תאריך הזמנה וצפייה בתאריך הגעה משוער, הקליקו כאן>

איך ניתן לעקוב אחר משלוח?

ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה באזור האישי תחת “ההזמנות שלי”

במידה וסטטוס ההזמנה סיים תהליך הכנת מוצר והכנה למשלוח ועבר לסטטוס “משלוח” 

איסוף מחנויות – כאשר תגיעה ההזמנה לחנות שנבחרה תשלח אליכם הודעת SMS עם קוד איסוף ההזמנה . 

משלוח עד הבית-  לא ניתן לבדוק היכן ההזמנה באתר חיצוני. ההזמנה תופץ בהתאם לימי חלוקה של חברת השליחויות

במידת הצורך, ניתן לפנות אלינו ונבדוק עבורכם

 

האם ניתן לאחד מספר הזמנות למשלוח אחד?

לא ניתן לאחד שתי הזמנות למשלוח אחד.

הזמנה, עם מספר הזמנה ייחודי, יכולה לכלול כמה פריטים שאת כולם תקבלו במשלוח אחד.

אבל אין אפשרות לאחד שתי הזמנות שונות.

שירות איסוף מחנויות

שירות חדשני לקבלת חבילות ומשלוחים בתוך חנויות וברשתות נבחרות בפריסה ארצית.  

הזמנתכם תגיע לחנות תוך 3 ימי עסקים מלאים שנספרים יום למחרת סיום ייצור הזמנתכם.  
כשהזמנתכם תגיע לחנות תקבלו מסרון עם קוד אישי ותגשו לחנות לאסוף את ההזמנה.

סוגי משלוחים

איסוף עצמי ניתן לאסוף את ההזמנה באופן עצמאי מרגע קבלת ההודעה שהזמנתך מוכנה לאיסוף ובשעות פעילות האיסוף העצמי (סיום ההדפסה הינו עד 6 ימי עבודה מלאים)
ההזמנה ניתנת לאיסוף מ-PixPrint אשר נמצא ברחוב המגשימים 18, פתח תקווה. האיסוף מתבצע בימים א’- ה’ בין השעות 8:00-16:00

בשלב זה איסוף עצמי פתוח לאלבומים ופיתוח תמונות בלבד

 
איסוף מחנויות שירות חדשני לקבלת חבילות ומשלוחים בתוך חנויות וברשתות נבחרות בפריסה ארצית. הזמנתכם תגיע לחנות תוך 3 ימי עסקים מסיום הפקת הזמנתכם ( בנוסף ל-6 ימי העבודה המלאים להדפסה). כשהזמנתכם תגיע לחנות, תקבלו מסרון עם קוד אישי ותגשו לחנות לאסוף את ההזמנה. יש לוודא כי מספר הנייד שניתן יהיה פתוח לקבלת מסרונים. לנוחיותכם, עשרות נקודות איסוף במיקום הקרוב אליכם. שימו לב שגודל מוצר מקסימאלי הוא 40*30 ס”מ. לא ניתן לאחד משלוחים.
 
שליח עד הבית הזמנתך תתקבל בהתאם לזמני החלוקה של חברת המשלוחים (בנוסף לעד 6 ימי עסקים מלאים להדפסה). מערך השליחויות שלנו ייצור אתכם קשר טלפוני, תוך שני ימי עסקים, לגבי תיאום מועד הגעת השליח. כמובן שבמועד זה עליכם להיות בבית. גם אם לא נצליח ליצור עימכם קשר טלפוני, השליח יגיע לביתכם לפחות פעמיים לניסיון אספקה. המשלוחים מחלוקים בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-21:00. לא ניתן למסור למקבל מתחת לגיל 16. לא ניתן לאחד משלוחים והזמנות. בקשה לשינוי כתובת מול השליח תיצור עיכוב של בין 48 עד 72 שעות בקבלת המוצר.
 
למחירון שליחויות לחצו כאן